ad

Haryana Day Shayari in Hindi & Haryanvi for WhatsApp & Facebook with Images




दूध-दही का खाना है |फेमस मेरा हरयाणा है |Happy Haryana Day




जज: तू तीसरी बार अदालत आया है, 

तने शर्म कोनी आती? 

आदमी: तू तो रोज़ आवे है, 

तने तो डूब के मर जाना चाहिए ।



फेमस है यहां की लस्सीजो है सबसे अच्छीHappy Haryana Day
अध्यापक :- धुप मैं निकला ना करो रूप कीरानी,गोरा रंग काला ना पड़ जाय |इसको हरयाणवी मैं translate करो।बच्चे:- तू घाम म काली हो ज्यागीचाल्या कर डाठा मार के…???





हम हैं हरयाणवी जाटजहां मन करें वहीं बिछावेंअपनी खाटHappy Haryana Day



ग्राहक: थारी भैंस की एक आंख तो खराब सै, फेर भी तू इसके 25 हज़ार रुपये मांगन लाग्र्या सै? आदमी: तन्नै भैंस दूध खात्तर चाहिए या नैन-मटक्का करन खात्तर..?????



महारे हरयाणा में छोरी साड़ी मेंऔर छोरा गाडी में सुन्दर लागेHappy Haryana Day



जाट नया फ़ोन लेकर आया, उसने अपने दोस्त का नंबर डायल किया तो, वो एक छोरी ने उठाया – हेलो! जाट – कोण बोला है? छोरी – मैं राधा बोलूं हूँ। जाट – आरा यो तो, कृष्ण की घरवाली का नंबर मिल गया, सॉरी माता।





ओ छोरी तू कठै जावै सेकल हरयाणा दिवस आवे सेHappy Haryana Day



ताऊ मास्टर तै: मेरा छोरा पढ़ाई मैं कैसा सै? मास्टर: चौधरी जी, न्यू समझ ले भी आर्यभट्ट नै ज़ीरो की खोज जरूर इसके ही खातर करी होगी।



आज तो बैरण_न_दिल कती तोड़ दिया….
नु बोली तु मेरी के इच्छा पुरी करेगा
कदे स्कूल की_कॉपी तो पुरी
करी नी तनै





Post a Comment

0Comments